Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Aπιστευτο!

Παιδια το ξερετε οτι μαλλον τα proxy δεν ειναι ασφαλεις;Ξερω τι σας λεω!Μια φιλη μου,ονομαζομενη DaniaFan μου ειπε οτι μια μερα,δεν την ειχα τοποθετησει στην λιστα των καλητερων μου φιλων!Μα πως γινεται αυτο;Αφου εγω ,για καμποσες μερες,δεν μπηκα stardoll!
Τοτε λοιπον,υπαρχει μονο μια επιλογη!
ΜΕ ΧΑΚΑΡΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
μα πως γινεται αυτο;Εγω δεν εχω δωσει-κι ουτε προκειτε να το κανω- τον κωδικο μου σε κανεναν ΑΠΟΛΥΤΩΣ!
Οποτε μαλλον εγιναν ολα αυτα απο proxy!
Βασικα,δεν ειμαι συγουρη για αυτο που σας λεω!!
αλλλα οριστε μια αποδειξη:

αυτο,λεγεται απο μονο του!Αυτο το κοριτσι πιθανων να ειναι ΗΑΚΕ
αλλα οπως σας ειπα ,δενειμαι και απολυτα συγουρη
Αλλα τελως παντων,καλητερα αυτα τα δωρεαν ''πραγματα''' να τα παιρνετε απο το st
Προσθήκη  εικόναςarbazzar,οπως εχω αρχησει να κανω εγω και πολλοι αλλοι!

ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ!ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΓΡΑΨΑΜΕ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΥΚΛΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΩΣΩΠΙΚΩΝ ΣΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ



1 σχόλιο:

  1. εεεεμμμ εγω ξερω πως γινεται αυτο γιατι εχει σημβει και σε μια αλλη μου κουκλα,απλως οταν σηνδεεσαι στο stardoll μεσω proxies για δωρεαν πραγματα να προσεζεις να μη πατας 'απομνημευση κωδικου προσβασης' γιατι αυτο το proxy μπορει να ειναι ενος κοριτσιου του stardoll και να της διχνει ψευδωνημα-κωδικους απο αλλες stardolls,οποτε να προσεχετε να μη κανετε απομνημευση κωδικου προσβασης σε proxies

    ΑπάντησηΔιαγραφή